Koppeling WhatsApp

Door integratie van WhatsApp Business in Xelion7 kunnen zakelijke organisaties met een WhatsApp Business account vanaf nu 1-op-1 het gesprek aangaan met consumenten via ’s wereld meest populaire messaging kanaal. Daarmee wordt elk klantcontact dat plaatsvindt via telefonie, webchat, sms of WhatsApp georganiseerd en beheerd in Xeion. Deze aanpak zorgt ervoor dat de service naar bedrijven en consumenten stukken eenvoudiger en doelgerichter wordt.

De integratie leert gegarandeerd makkelijker en beter klantcontact van sales en support medewerkers met hun klanten op. Met de integratie van Xelion met WhatsApp Business kunnen Xelion gebruikers hun eigen WhatsApp Business Account koppelen aan de Xelion klantcontactfuncties. Agenten kunnen dan WhatsApp berichten ontvangen en direct ook vanuit Xelion een reactie terug sturen. De conversatie die vervolgens ontstaat wordt hierbij centraal in Xelion vastgelegd. Omdat Xelion ook integratie naar CRM applicaties ondersteunt, kan de informatie en contacthistorie die centraal is vastgelegd optimaal in kaart worden gebracht en geanalyseerd worden. Hierdoor kunnen organisaties hun klanten makkelijker en beter te woord staan en hun service levels beter monitoren..

screenshot_whatsapp_2-1024x647

Ja, ik wil meer info over de koppeling met

WhatsApp