Alles op mobiel: Xelion maakt het makkelijk
In een tijd van smarter working is anytime en anywhere de norm. Organisaties verbeteren hun bereikbaarheid door medewerkers via hun smartphone te ontsluiten op de bedrijfscentrale.
Het grote voordeel van het bellen vanuit een appje op de smartphone is dat mensen op deze manier ook makkelijk op eigen devices kunnen worden toegevoegd aan de organisatie. Zo kunnen ze thuis de telefoon aannemen zonder dat de klant of andere relatie door heeft niet in het pand uit te komen. Feitelijk is telefonie nu definitief los komen te staan van fysieke locaties en gebracht naar waar het hoort te zijn: bij de mensen, de medewerkers die vanuit elke locatie kunnen participeren in het klantcontact.
Daarbij wordt bij het gebruik van Xelion App de bereikbaarheid geoptimaliseerd en geïntegreerd met werkroosters, agenda en vaardighedenprofielen. Met een CRM integratie kunnen daarbij ook direct de juiste klantgegevens worden betrokken in het proces. Daarmee heeft telefonie VoIP-software de stap gezet naar communicatiesoftware die centraal komt te staan in elke moderne organisatie.
