Onze leverancier voert een modernisering van het VoIP platform door. Dit zal er voor zorgen dat de kwaliteit van de gesprekken verder verbeterd en het platform eenvoudig met verschillende telefonie-omgevingen te koppelen is.

Planning

  1. Op 4 december 2020 wordt er tussen 00:15 uur en 01:15 uur onderhoud uitgevoerd aan het telefonieplatform.

Impact

Het betreft de migratie van de SIP-trunks van klanten naar de nieuwe AudioCodes SBC. Deze migratie heeft impact op SIP-trunks die communiceren met het IP adres 109.235.32.55 of via sip.itco.nl.

Hierdoor kunnen lopende gesprekken die via de SIP-trunk lopen verbreken en is het tijdelijk niet mogelijk om gesprekken op te zetten. Ook zullen alle SIP registraties verloren gaan. Clients dienen zich opnieuw te registreren.

Je kunt de impact beperken door in de SIP-trunk instellingen de herregistratie time-out op 5 minuten in te stellen. Dan ben je maximaal 5 minuten niet bereikbaar. Dit is in de regel zo ingesteld op onxe Hosted VoIP servers. Klanten met een SIP trunk in een eigen PABX zijn potentieel een uur onbereikbaar als men de re-register timeout op 1 uur heeft staan.

Technologie in de zorg: Xelion maakt het makkelijk

Domotica en zorgtechnologie zijn begrippen waarmee veel partijen over elkaar heen vallen met moeilijke termen.

Xelion is erin geslaagd het juist heel simpel te maken door communicatie tussen medewerkers onderling en die met cliënten centraal te stellen. Dat maakt dat er een efficiënte bedrijfsvoering ontstaat waarin mensen direct en gericht met elkaar contact hebben op de gewenste momenten.

Xelion maakt daarbij in één klap andere communicatiesystemen overbodig, juist ook omdat de mobiele app elke smartphone onderdeel maakt van de zorgcoördinatie. Zorgalarmeringen worden eenvoudig gematcht met digitale roosters. Dat is niet alleen zeer effectief, maar redt ook daadwerkelijk levens op cruciale momenten.

Vul uw gegevens hieronder in en wij mailen u de whitepaper