Afmelding: Tussen 13:44 en 14:09 is er netwerkonderbreking geweest. Dit had als gevolg impact op enkele Xelion telefoniesystemen en een beperkt aantal 3CX-centrales. Om 14:09 is een wijziging doorgevoerd waarmee de dienstverlening snel terugkwam.
Tijdens reguliere werkzaamheden is door een fout in de administratie/documentatie van een leverancier een verkeerde configuratie verwijderd. Deze fout en de werkwijze worden nader onderzocht.
14:31u: onze Xelion servers zijn weer stabiel. Mochten wij weer relevante informatie hebben, zullen wij deze hier weer melden. Uiteraard zullen wij ook de oorzaak van storing op onze website vermelden als wij een volledige afmelding ontvangen hebben.
14:09u: alle Xelion servers zijn weer online. Wij blijven de situatie nauwlettend volgen.
14:05u: mogelijke oorzaak is gevonden. Onze leverancier werkt nu aan een oplossing.
13:50u: Op dit moment ervaren wij een storing op al onze Xelion servers. Het onderzoek naar de oorzaak is gestart. Wij houden u op de hoogte hiervan.