17:05 uur: Bij alle klanten die vandaag aanwezig waren hebben bij het probleem kunnen oplossen. Maandag zullen wij de klanten bezoeken die vandaag niet aanwezig waren
12:32 uur: Inmiddels is 67% van de verbindingen weer online. De laatste loodjes wegen het zwaarst maar wij vertrouwen erop dat 100% weer online komt vandaag.
10:09 uur: Inmiddels is 30% van de verbindingen weer online. 6 collega’s zijn inmiddels onderweg om de problemen op klantlocatie op te lossen.
05:13 uur: wij kunnen de routers helaas niet op afstand weer online brengen.
Wij zullen een kleine aanpassing op de router moeten uitvoeren die wij samen met u telefonisch op afstand kunnen uitvoeren of wij komen hiervoor bij u in de loop van de dag lang. Een planning voor een bezoek op uw locatie is gemaakt maar wij kunnen nog niet exact aangeven op welk moment wij bij u op locatie zullen zijn.
Heeft u een vraag, stuurt u dan een email naar support@noxtelecom.nl en wij zullen u zo spoedig mogelijk een antwoord geven.
20:37 uur: Wij hebben een update uitgevoerd in ons platform waarmee wij de Fritz!Boxen remote kunnen beheren. Deze aanpassingen moeten we nog testen voordat we dit live gaan zetten.
Mogelijkerwijs zullen wij samen met u op afstand een kleine aanpassing moeten uitvoeren op de router dan wel bij u moeten langskomen om deze aanpassing voor u uit te voeren.
18:12 uur: De storing betreft een groter aantal VDSL verbindingen. De hoofdoorzaak hiervan is gevonden en we werken aan een oplossing. Wij zullen regelmatig een update hier plaatsen met de voortgang ervan.
Onze excuses als u getroffen bent door deze storing
15:15 uur: Momenteel ervaren we een storing op alle KPN WBA (xDSL) verbindingen, waardoor klanten geen internetverbinding hebben. Dit heeft ook gevolgen voor andere diensten die via deze verbindingen lopen.
Ons team werkt hard aan een oplossing. We houden u op de hoogte van de voortgang en informeren u zodra er meer bekend is.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.