Momenteel ervaren vele gebruikers problemen met het aanmelden van toestellen op de PBX en het registeren van SIP-trunks. Wij begrijpend dat dat erg vervelend is.

Wij zijn druk bezig de oorzaak te achterhalen en het probleem op te lossen. Wij houden jullie uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte via deze pagina.

update 11.10u: We zijn nog steeds met man en macht aan het onderzoeken waar het probleem vandaan komt en begrijpen dat de storing veel overlast veroorzaakt.

update 16.10u

Inmiddels zijn er vele stappen gezet in de goede richting en vernemen we dat de telefoondiensten weer grotendeels werken. Helaas zit er nog een verstoring op doorschakelconstructies van bepaalde specifieke telefonie verbindingen.

update 24.07.2020 11.00u: De storing is sinds gisterenavond verholpen. Toestellen op de PBX kunnen weer worden aangemeld en het registeren van SIP-trunks levert geen problemen meer op.

Mocht u desondanks toch nog problemen ervaren dan verzoeken we u een ticket aan te maken via support@noxtelecom.nl of ons te bellen op 088 7700 600.

Categories: Storing