28-10-2020 09:30u Update: Onze leverancier heeft de storing van maandagochtend nader onderzocht. Er bleken een tweetal routes van een onderdeel van het telefonieplatform (audio via de SBC’s) niet goed te lopen. Dit is gisteravond opgelost door een directe koppeling te realiseren.

Update 11:35 Op dit moment heeft onze leverancier een tijdelijke noodoplossing geactiveerd. Hierdoor zijn de problemen met eenzijdige audio opgelost. Op dit moment wordt er door onze leverancier nog gekeken naar een permanente oplossing van het probleem. Zodra wij een update hebben ontvangen laten wij dit direct weten. Onze excuses voor het ongemak.

Update 10:27: een mogelijke oplossing is waarschijnlijk gevonden. Wij gaan dit nu testen bij een aantal klanten.

26-10-2020 08:30: op dit moment hebben wij een storing op ons VoIP platform. Het betreft voornamelijk eenzijdige audio waar de beller en gebelde elkaar niet kunnen horen.

Op dit moment wordt aan het oplossen van het probleem hard gewerkt.

Categories: Storing

Technologie in de zorg: Xelion maakt het makkelijk

Domotica en zorgtechnologie zijn begrippen waarmee veel partijen over elkaar heen vallen met moeilijke termen.

Xelion is erin geslaagd het juist heel simpel te maken door communicatie tussen medewerkers onderling en die met cliënten centraal te stellen. Dat maakt dat er een efficiënte bedrijfsvoering ontstaat waarin mensen direct en gericht met elkaar contact hebben op de gewenste momenten.

Xelion maakt daarbij in één klap andere communicatiesystemen overbodig, juist ook omdat de mobiele app elke smartphone onderdeel maakt van de zorgcoördinatie. Zorgalarmeringen worden eenvoudig gematcht met digitale roosters. Dat is niet alleen zeer effectief, maar redt ook daadwerkelijk levens op cruciale momenten.

Vul uw gegevens hieronder in en wij mailen u de whitepaper