28-10-2020 09:30u Update: Onze leverancier heeft de storing van maandagochtend nader onderzocht. Er bleken een tweetal routes van een onderdeel van het telefonieplatform (audio via de SBC’s) niet goed te lopen. Dit is gisteravond opgelost door een directe koppeling te realiseren.
Update 11:35 Op dit moment heeft onze leverancier een tijdelijke noodoplossing geactiveerd. Hierdoor zijn de problemen met eenzijdige audio opgelost. Op dit moment wordt er door onze leverancier nog gekeken naar een permanente oplossing van het probleem. Zodra wij een update hebben ontvangen laten wij dit direct weten. Onze excuses voor het ongemak.
Update 10:27: een mogelijke oplossing is waarschijnlijk gevonden. Wij gaan dit nu testen bij een aantal klanten.
26-10-2020 08:30: op dit moment hebben wij een storing op ons VoIP platform. Het betreft voornamelijk eenzijdige audio waar de beller en gebelde elkaar niet kunnen horen.
Op dit moment wordt aan het oplossen van het probleem hard gewerkt.