Onze Xelion telefonieservers gaan van Xelion7 ge-upgrade worden naar Xelion8.
De werkzaamheden worden verdeeld over vier avonden uitgevoerd. Tussen 20:00 en 23:00 kunnen er korte onderbrekingen zijn van de dienstverlening.
- dinsdag 31 mei (servers waarvan de hostnaam begint met xelion1 t/m xelion4)
- donderdag 2 juni (servers waarvan de hostnaam begint met xelion5 t/m xelion8)
- dinsdag 7 juni (servers waarvan de hostnaam begint met xelion9 t/m xelion15)
- donderdag 9 juni (servers waarvan de hostnaam begint met nox1 t/m nox6)
Let op: om een goede werking van de nieuwe software te kunnen garanderen, is het van belang dat mobiele applicaties op zowel iOS als Android geupdate zijn naar de laatste versie. Aan het einde van het updateproces wordt de verbinding met de softphone op de PC/laptop tijdelijk verbroken. Deze zal zichzelf corrigeren.
Indien u problemen ondervindt met de PC/laptop software kunt u de laatste versie van de softphone ophalen via https://softphone.xelion.com. Klik op de “Start telefoon” knop om de voor u bekende software op te halen.
